Про нас

Лікування захворювань сітківки
Переваги
Ochi Clinic – сучасний офтальмологічний центр у Києві з медичним сервісом світового рівня. Наша спеціалізація – діагностика та терапевтичне і хірургічне лікування захворювань очей будь-якої складності.

Наші переваги:

• якісна діагностика та лікування всіх захворювань ока за міжнародними протоколами з використанням новітніх технологій;
  • застосування високоточного офтальмологічного обладнання від світових лідерів з США, Німеччини, Японії, Франції, Південної Кореї та ін;
  • команда професіоналів на чолі з доктором медичних наук, офтальмохірургом вищої категорії – Жмуриком Дмитром Васильовичем;
  • медичний центр являється клінічною базою кафедри офтальмології Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика, що дає можливість постійно навчатися і вдосконалюватися;
  • клініка оснащена трьохзональною системою вентиляції та фільтрації повітря з HEPA-фільтрами, що особливо актуально в умовах пандемії COVID-19;
  • універсальний операційний блок, який включає три операційних, обладнаний ламінарним потоком та системою медичних газів, що дозволяє хірургу працювати в максимально можливій ​​чистоті операційного поля;
  • блок інтенсивної терапії, обладнаний сучасними реанімаційними консолями, функціональними ліжками та всім необхідним устаткуванням для проведення невідкладних заходів;
  • комфортні умови для пацієнтів – окрема зона денного стаціонару з затишними і комфортабельними палатами;
  • зручне розташування – медичний центр знаходиться в центрі Києва, неподалік залізничного вокзалу «Південний» і станції метро «Вокзальна».
Напрямки діяльності
01 —