Лікування глаукоми
Поширені запитання

Скільки коштує лікування глаукоми?

Вартість медикаментозного лікування залежить виключно від медикаментів, які підбере індивідуально під кожного пацієнта лікар з огляду на супутню патологію та анамнез пацієнта. Лазерне лікування глаукоми у медичному центрі Очі Клінік коштує від 3200 грн. Іноді процедуру потрібно повторювати через деякий час. Лікар приймає рішення лише на підставі попередньої діагностики та аналізу динаміки розвитку захворювання. Хірургічне лікування глаукоми в нашому медичному центрі коштує від 12000 грн і залежить від стану пацієнта, супутніх захворювань зорового органу та характеру захворювання.

Що приміняють при діагностиці глаукоми?

Для діагностики глаукоми лікарі-офтальмологи застосовують ряд досліджень – тонометрія (вимірювання внутрішньоочного тиску), комп’ютерна периметрія, оптична когерентна томографія, гоніоскопія, біомікроскопія очного дна

Що таке глаукома?

Глаукома – хронічне прогресуюче захворювання, що супроводжується підвищенням внутрішньоочного тиску, в результаті якого виникають дистрофічні зміни зорового нерва (атрофія зорового нерва), що призводить до зниження гостроти зору та втрати периферичного зору. В основному це генетично схильне захворювання, частіше зустрічається у пацієнтів після 40 років, з ускладненим сімейним анамнезом, коли хтось із родичів хворів на глаукому.Таким пацієнтам рекомендується проходити профілактичні огляди раз на півроку.

Яке лікування призначають при глаукомі?

Першим етапом лікування глаукоми може бути медикаментозне лікування – мета якого знизити внутрішньоочний тиск та уповільнити прогресування захворювання. Часто використовується лазерне лікування для покращення шляхів відтоку внутрішньоочної рідини. При недостатній ефективності зазначених методів до хірургічного лікування та встановлюють спеціальні клапани для нормалізації внутрішньоочного тиску. Незалежно від способу лікування, глаукома провокує незворотні процеси і розвиток захворювання можна лише зупинити, але не вилікувати повністю.