ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»

Лікар офтальмологМедичний центр Очі Клінік – це сучасний офтальмологічний центр, котрий покриває весь спекрт послуг для лікування зору у дітей та дорослих. Гордість нашого центру – це майстерні хірурги, офтальмологи з найбагатшим досвідо роботи в мікрохірургії ока, котрі працюють начолі з головним лікарем Жмурик Дмиром Васильовичем. Сучасне устаткування діагностичних, лікувальних та хірургічних кабінетів, можливість працювати, як база кафедри офтальмології Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика та постійний розвиток наших лікарів дає можливість проводити найуспішніші оперативні втручання зі збереження не лише зору, а і самого зорового органу – ока.

• Досвід та вміння наших лікарів цікавить не лише пацієнтів, а і засоби масової інформації: про нас говорять, пишуть, дослухаються, повторюють та запрошують на телебачення.
  • Наші кращі спеціалісти діляться своїм досвідом  та виступають зі своїми доповідями на міжнародних офтальмологічних конференціях, зібраннях та різних медичних заходах.
  • Наші лікарі майстерно та з ювелірною точністю виконуть найскладніші  оперативні втручання та повертають зір нашим пацієнтам.
  • В стінах медичного центру Очі Клінік кожен пацієнт, незалежно від віку, стану здоров’я та достатку відчуває себе комфортно та захищено.
  • Персонал нашого закладу з турботою та уважністю відноситься до кожного нашого відвідувача.
  • Цінова політика Ochi Clinic дозволяє за доступною ціною позбавитись проблем зору та повернути собі здатність бачити у будь-якому віці.
  • Будучи впевненими в наших лікарях, та отримуючи рекомендації своїх знайомих, близьких, рідних до нас за допомогою звертаються пацієнти з усіх куточків України та з-за кордону.
  • Саме це стимулює нас і далі рішуче розвиватись та дарувати здоров’я Вашим очам.
Медичний центр OCHI Clinic продовжує свою роботу.

Коментар: Дмитро Жмурик – головний лікар медичного центру “Очі Клінік”, лікар-офтальмолог вищої категорії та  Тетяна Жмурик – директорка медичного центру “Очі Клінік”

Телеканал АйСіТіВі. Інформаційний марафон “Єдині новини”

Захворювання сітківки ока: як зберегти зір?.

В студії: Дмитро Жмурик – головний лікар медичного центру “Очі Клінік”, лікар-офтальмолог вищої категорії та  Тетяна Жмурик – директорка медичного центру “Очі Клінік”

Телеканал Еспресо. Про здоров’я з Іриною Коваль

Діагностика зору: кому і як часто потрібно перевіряти очі?

Коментар: Олена Первак, лікар-офтальмолог вищої категорії медичного центру “Очі Клінік” та Тетяна Жмурик – директорка медичного центру “Очі Клінік”

Телеканал Київ. Лікар знає

Вікові захворювання очей. Катаракта: лікування найпоширенішої хвороби очей

Коментар: Дмитро Жмурик – головний лікар медичного центру “Очі Клінік”, лікар-офтальмолог вищої категорії, доктор медичних наук, Тетяна Жмурик – директорка медичного центру “Очі Клінік”

Телеканал Київ. Лікар знає

ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Прооперувавши катаракту, можна відновити зір на 150(!) відсотків
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Катаракта – причини, симптоми та методи лікування
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Як призупинити розвиток катаракти?
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Глаукома – причини, симптоми та методи лікування
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Профілактика глаукоми ока – 12 правил
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Відшарування сітківки ока – симптоми, причини та методи лікування
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Що не можна робити при відшаруванні сітківки?
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Діабетична ретинопатія — симптоми та методи лікування
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Діабетична ретинопатія – як запобігти сліпоті?
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Синдром сухого ока – симптоми, причини та рекомендації
ЗМІ про клініку «Ochi Clinic»Травма ока – перша допомога та подальше лікування