ОКТ -
оптична когерентна томографія

Скануємо очі і рятуємо зір!

ОКТ – оптична когерентна томографія –  метод діагностики зору, який  дозволяє вже на ранній стадії захворювання виявити недугу. Це є дуже важливи моментом, оскільки вчасне виявлення хвороби дозволяє максимально швидко росагнути позитивних результатів лікування без ускладнень та виникнення супутніх захворювань очей.

▪️ Що на вас чекає?
Оптичний томограф REVO NX 130 –  апарат, який сканує око невидимими променями інфрачервоного діапазону. В цей час відбувається тривимірна візуалізація ока, можна отримати пошаровий зріз усіх 10-ти шарів сітківки, оцінити стан зорового нерву і макулярної ділянки.

▪️ Хто може записуватися?
Дане обстеження показано практично при всіх захворюваннях , особливо, тих, що потребують хірургічного лікування або післяопераційного спостереження. Обстеження можна проходити незалежно від віку. Процедуру рекомендують навіть вагітним жінкам.

▪️ У чому перевага?
Така діагностика допомагає виявити захворювання на ранніх стадіях, навіть до появи будь-яких клінічних ознак та спостерігати за прогресуванням хвороби, оцінювати ефективність призначеного лікування.

Не зволікайте і запишіться на прийом сьогодні.

Раннє виявлення недуги очей – запорука вашого ясного зору.

Наші фахівці діагностують та лікують згідно з світовими клінічними протоколами, застосовуючи новітні та доказові методики лікування та діагностики захворювань очей. Постійними консультантами Центрів є світила офтальмології у різних напрямках.